Opči uvjeti
Opći uvjeti on-line trgovina www.tengo.si sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), Zakon o zaštiti osobnih podataka (AZOP-1) i Zakona o elektroničkim komunikacijama (elektroničkim komunikacijama Zakon-1).
Online trgovine www.tengo.si (u daljnjem tekstu „dućan”) upravlja Tengo doo, Sternadova ulica 5, 1000 Ljubljana, matični broj: 6863469, PDV broj: SI61436216, koji je ujedno i pružatelj e-trgovine (u daljnjem tekstu: prodavatelj).
Pravila i uvjeti koji uređuju rad online trgovine www.tengo.si, prava i obveze korisnika (kupaca) i trgovine (prodavatelja) i uređuje se poslovni odnos između Tengo L.L.C. i kupaca. Opći uvjeti i odredbe također se reguliraju pojedinačnim pravilima kupnje na Tengo d.o.o.
Korisnik (kupac) obvezuje opće uvjete i odredbe važeće u trenutku kupnje (isporuka online narudžbe). Korisnik (kupac) je dodjela ugovora svaka posebna pažnja u uvjetima i dodjele ugovora potvrđuje svoju upoznatost s njima. Opći uvjeti poslovanja dostupni su i na mjestu preuzimanja Tengo d.o.o.
S jednim unosom u online trgovine www.tengo.si putem e-mail posjetitelj postaje gost s potvrđenom upis u online trgovini www.tengo.si postane članica. Gosti i član www.tengo.si (u daljnjem tekstu i korisnik) stječu pravo na kupnju u online trgovini www.tengo.si.
Pri registraciji putem internetske trgovine kao člana www.tengo.si, posjetitelj dobiva korisničko ime koje je identično njegovoj adresi e-pošte i zaporke. Korisničko ime i lozinka člana www.tengo.si nedvosmisleno određuju i povezuju se s unesenim podacima.
S jednim unosom u online trgovine www.tengo.si putem e-mail posjetitelj postaje gost s potvrđenom upis u online trgovini www.tengo.si postane članica. Gosti i član www.tengo.si (u daljnjem tekstu i korisnik) stječu pravo na kupnju u online trgovini www.tengo.si.
Pri registraciji putem internetske trgovine kao člana www.tengo.si, posjetitelj dobiva korisničko ime koje je identično njegovoj adresi e-pošte i zaporke. Korisničko ime i lozinka člana www.tengo.si nedvosmisleno određuju i povezuju se s unesenim podacima.
Spletna trgovina za tenis www.tengo.si zagotavlja varnost vaših osebnih podatkov.
Občutljive podatke, ki nam jih boste zaupali, bomo uporabili izključno za
izvedbo nakupov in izboljšanje delovanja. Nikakor jih ne bomo posredovali tretji
osebi.
Vaši podatki bodo uporabljeni za naslednje postopke:
- za izpolnitev naročil in dostavo blaga;
- podatki o vaših nakupih nam tudi omogočajo prilagoditev spletnih strani
vašim interesom;
- vaše osebne podatke bomo z vašim dovoljenjem uporabili tudi za obveščanje o
novostih v specializirani trgovini za tenis, posebnih ponudbah in
promocijah.
|
|
NAROČANJE-SKLEPANJE POGODB NA DALJAVO
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem Spletno trgovino za tenis www.tengo.si in uporabnikom (kupcem) je v spletni trgovini www.tengo.si sklenjena v trenutku, ko www.tengo.si
kupcu pošlje elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom:
TENGO - Specializirana trgovina za tenis - Obvestilo o naročilu). Od tega
trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za www.tengo.si
kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji
naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajne pogodbe
so sklenjene v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba (t.j. elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v
elektronski obliki shranjena na strežniku www.tengo.si.
DOSTOPNOST, VELJAVNOST PONUDBE in CENE
Spletna trgovina za tenis www.tengo.si se zavezuje, da bo kupcu še preden
ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:
- podatke o podjetju www.tengo.si (ime in
sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo
(e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in
garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi
bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti
prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok
veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega
podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis
pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s
43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi
ali službi za stike s kupci.
Spletna trgovina za tenis www.tengo.si se kot ponudnik ne zavezuje za
pravilnost in popolnost podatkov na spletni strani, niti se ne zavezuje za
pravilnost in popolnost tekstovnega in slikovnega materiala. Fotografije in
dejanski izgledi izdelka se namreč lahko razlikujejo.
CENE
Spletna cena
Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike www.tengo.si, ki so www.tengo.si zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik postanete z registracijo v spletni trgovini kot član www.tengo.si ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost www.tengo.si.
Redna cena
Za nakup neregistriranih uporabnikov velja Redna cena. Artikli so na voljo za nakup po Redni ceni izključno na prevzemnem mestu Tengo d.o.o. Redna cena je običajno višja od Spletne cene. Kupci lahko tudi na prevzemnih mestih opravijo registracijo za člana www.tengo.si ali oddajo naročilo kot gost www.tengo.si in s tem, ko Tengo d.o.o. zaupajo svoje podatke, uživajo ugodnosti Spletne cene.
Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano
vrednost). Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene
veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj
navedenimi pogoji.
V spletni trgovini za tenis www.tengo.si skušamo čim bolje skrbeti za
ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu pa
se lastnosti artiklov, dobavni roki in cene nenehno spreminjajo, tako da obstaja
možnost, da ne uspemo istočasno s spremembo le-teh popraviti podatkov na spletni
strani. V takem primeru kupca obvestimo o spremembi ter omogočimo preklic
oziroma zamenjavo naročenega izdelka.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.
PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE, VRAČILO BLAGA/VRAČILO KUPNINE IN MENJAVA BLAGA
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (kupec) (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za
namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema
artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba
navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema
artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik (kupec) sporoči na e-naslov prodajalca:
info@tengo.si.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tukaj.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik (kupec) prejeti artikel vrne ali po pošti na
naslov prodajalca: Tengo d.o.o., Sternadova ulica 5, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese na prevzemno mesto prodajalca.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za
sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik (kupec) mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni
količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova
količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik (kupec). Potrošnik (kupec) artiklov ne sme
neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik (kupec) sme opraviti ogled in
preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega
stanja. Potrošnik (kupec) odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje
posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in
delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika (kupca) v zvezi z odstopom od pogodbe, je
strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku
dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel
je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o
odstopu od pogodbe (nakupa).
Kadar je bil artikel ob sklenitvi pogodbe dostavljen na dom pri pogodbi,
sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, ga prodajalec prevzame na lastne stroške,
če zaradi narave artikla le-tega ni mogoče vrniti na običajen način po
pošti.
Potrošnik (kupec) nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je
artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika (kupca), ki je bilo
prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa
v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta
plačila potrošniku (kupcu) z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik
(kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je
potrošnik (kupec) izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če
potrošnik (kupec) zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni
mogoče!
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali
promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne
vrnejo. Potrošniku (kupcu) se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od
pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne potrošniku (kupcu) kot darilni bon,
vplačani znesek pa se vrne potrošniku (kupcu).
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno
opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno
besedilo).
Menjava blaga
Potrošnik (kupec) ima pravico, da v 14 dneh po prejemu pošiljke podjetju preko
priloženega obrazca za menjavo blaga pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne
odgovarja in ga želi menjati za drugo blago. Obrazec nam lahko dostavi preko
elektronske pošte info@tengo.si ali pa na naslov sedeža podjetja. Potrošnik (kupec) mora
nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije
neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v
originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga
krije potrošnik (kupec). Stroške ponovnega pošiljanja blaga krije prodajalec www.tengo.si. V
kolikor prodajalec ne zmore v roku 15 dni od prejema neustreznega blaga
dostaviti nadomestno blago, se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.
Postopek vračila/menjave
- Pri vračilu blaga morate priložiti Obrazec za odstop od pogodbe artiklov ter kopijo računa;
- Naslov za vračilo blaga je: Tengo d.o.o., Sternadova ulica 5, 1000 Ljubljana;
- Priporočamo da za vračilo blaga uporabite dostavno službo, kjer lahko
sledite pošiljko ali pa Pošto Slovenije. Blago je potrebno ustrezno pripraviti
za transport (priporočamo našo embalažo oz. drugo varno embalažo), da bo blago
vrnjeno nepoškodovano.
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj.
- Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
- za tisk obrazca, kliknite tukaj na OBRAZEC.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za
promet;
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec
kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene
oziroma predpisane;
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen
če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
|
Kako se preverja primernost artikla?
Primernost artikla za normalno rabo se preverja z drugim, brezhibnim artiklom
enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem
artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom
le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled
artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo
določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Specializirana trgovina za tenis www.tengo.si omogoča naslednje načine
plačila:
1. Po povzetju:
- Gotovinsko plačilo ob dostavi GLS-ja: Plačilo z gotovino se opravi
ob prevzemu blaga, ki ga dostavi GLS.
- Gotovinsko plačilo ob dostavi Pošte Slovenija: Plačilo z gotovino
se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi Pošta Slovenije. Pri plačilu z
gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se prištejejo še dodatni stroški in
sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,05 EUR+DDV za pakete v vrednosti do
98,00 EUR, pri paketih z vrednostjo od 98,00 EUR do 501,00 EUR je strošek
provizije 1,07 %+DDV od vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501,00 EUR pa
znaša provizija Pošte Slovenije 5,36 EUR+DDV. Provizijo plačate tudi v primeru,
če znesek nakupa presega 65,00 EUR in je poštnina brezplačna. Provizijo, ki jo
plačate pošti Slovenije se lahko izognete le s plačilom po predračunom.
- S plačilno ali kreditno kartico ob prevzemu:
- Plačilo s plačilno ali kreditno kartico ob prevzemu blaga kurirju GLS
preko POS-terminala.
- Plačilo s plačilno ali kreditno kartico ob prevzemu blaga na Pošti po
ceniku Pošte.
2. Po predračunu: z nakazilom na račun po
ponudbi/predračunu*
3. S kreditno kartico (MasterCard® in Visa)*
4. Osebni prevzem:
- z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®,
Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners Club),
- z Diners Club kartico do 24 obrokov.
*Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces
obdelave.
Način in strošek dostave in obdelave naročila
Za vsa naročila nad 65,00 € je dostava brezplačna*, razen za posebne dostave.
Za nas pakete na območju Slovenije dostavljata Pošta Slovenije in GLS , ki
večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v
našem skladišču) po obvestilu o odpremi.
Paket gre od nas še isti dan
Blago na zalogi, naročeno do 12. ure, vam bomo poslali na vaš naslov še isti
dan; blago, ki ni na zalogi, pa običajno v 8 do 14 dneh.
Artikle lahko prevzamete tudi osebno po predhodnem dogovoru v našem skladišču
na naslovu Sternadova ulica 5, 1000 Ljubljana.
Strošek dostave
Tabela stroškov dostave in osebnega prevzema:
Prevzemno mesto/dostava
Sternadova ulica 5, 1000 Ljubljana
Brezplačno
Dostava naročil s Pošto Slovenije do 65,00 € 5,00 €
Dostava za pošiljke z GLS do 65,00 € 5,00 €
Dostava naročil nad 65,00
€* Brezplačno
*Ne velja za posebne dostave.
Dostava kamorkoli na območju Slovenije
Naša partnerja pakete dostavljata na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V
svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med
katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.
Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije
(in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za
dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Enako seveda
velja tudi za dostavno službo GLS. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali
gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik
pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo
dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica,
študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem
bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje
pošte.
Pošta vam pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) prišteje
še dodatne stroške in sicer 1,05 EUR za pakete v vrednosti do 98,00 EUR, pri
paketih z vrednostjo od 98,00 EUR do 501,00 EUR je strošek provizije 1,07 %
vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501,00 EUR pa znaša provizija Pošte
Slovenije 5,36 EUR.
GLS pri plačilu po povzetju s plačilno ali kreditno kartico ob prevzemu blaga
kurirju GLS preko POS-terminala zaračuna provizijo v višini 1,43 % + DDV.
Če se želite temu izogniti lahko plačate po predračunu ali s kreditno kartico
pri spletnem nakupu.
Dobavni roki
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali.
V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in
artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Kako naročim izdelke v specializirani trgovini za tenis www.tengo.si?
Da bi naročili izdelke iz naše trgovine, jih morate najprej dati v
nakupovalni voziček in nato nadaljevati pot do blagajne. Izdelke lahko iščete po
kategorijah, ki so navedene v zgornji vrstici, za lažje razvrščanje pa uporabite filtre, ki se nahajajo na levi strani strani. Uporabite lahko tudi iskalnik, ki se nahaja na vrhu strani.
Vsi izdelki, ki so prikazani, so na zalogi in pripravljeni za dostavo. Ko
najdete izdelek, ki ustreza vašim potrebam, kliknite na gumb "V
košarico". V košarico lahko dodate več izdelkov in jih brez težav tudi
odstranite iz nje.
1. Korak: Urejanje košarice
V tem koraku lahko iz košarice ostranite izdelke, ki jih ne želite naročiti s
tem, da kliknete na gumb "koš". Spremenite lahko tudi količino
željenih izdelkov v kvadratku "Količina". V spodnjem desnem delu zaslona z
vašo nakupovalno košarico se nahaja gumb "Izprazni košarico", ki ga prav tako lahko uporabite, v kolikor vam
izdelki v košarici ne ustrezajo.
Ko je nakupovalna košarica urejena, lahko nadaljujete s oddajo naročila tako,
da kliknete na gumb "Naslednji korak", ki se nahaja
na desnem spodnjem delu zaslona z vašo nakupovalno košarico.
2. Korak: Podatki za dostavo in izbira plačila
V kolikor še niste prijavljeni v spletno trgovino, vas bo spletna stran
preusmerila v postopek Prijave.
Tukaj lahko izberete Prijavo (v kolikor ste že registrirani kot kupec s
svojim E-naslovom in geslom-če ste ga pozabili pa kliknete na Obnovitev gesla), če pa ste nov uporabnik, se lahko registrirate kot nov uporabnik-kliknete na "Registriraj se". Registrirate se tako, da v obrazcu za registracijo-podatki za račun izpolnite vse rubrike, ki so
označene z zvezdico.
Nakup lahko opravite tudi kot gost. V obrazec vpišete Podatke za račun in dostavo.
Ko se vpišete, vas stran preusmeri nazaj v nakupovalno košarico, kjer spet
izberete "Podatki za dostavo in izbira plačila".
V tem koraku spet pregledate nakupovalno košarico in vaše podatke za račun in
dostavo ter na koncu izberete še način plačila in dostave. Ko vse izberete,
kliknete na gumb v spodnjem desnem delu zaslona z vašo nakupovalno košarico »Naslednji korak«.
3. Korak: Potrditev naročila in plačila
V tem koraku še enkrat preverite naročene artikle, podatke za račun, podatke
za dostavo, način plačila in način dostave. Spletna stran vas spodaj še enkrat
opozori : »Zbrani so vsi potrebni podatki za zaključek naročila. V tem koraku se
lahko še vrnete in popravite vsebino košarice ali spremenite podatke za račun
ali dostavo.« V primeru izbire plačila s "Paypalom" vas spletna stran opozori: "Preusmerjeni boste na plačilno stran Paypala."
V kolikor so vsi podatki pravilni, kliknete na gumb v spodnjem desnem delu
zaslona z vašo nakupovalno košarico »Zaključek naročila«.
4. Korak: Zaključek naročila
Uspešno ste oddali naročilo. Spletna stran vam sporoči:
»Spoštovani,
uspešno se zaključili nakup. Vaše naročilo se vodi pod oznako #, spremljate
pa ga lahko na strani Moj račun, zavihek 'Naročila'.
Kopijo naročila boste prejeli tudi na vaš e-naslov. Naročeno blago vam bomo
poslali po pošti.
TENGO Sporting Goods«
Spletna trgovina za tenis www.tengo.si spoštuje veljavno zakonodajo o
varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po
elektronski pošti info@tengo.si ali po klasični pošti na naslov:
TENGO d.o.o.
Sternadova ulica 5
1000 Ljubljana
Spletna trgovina za tenis www.tengo.si mora v petih dneh potrditi, da je
prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga
vseskozi obveščati o poteku postopka.
Spletna trgovina za tenis www.tengo.si si po najboljših močeh prizadeva,
da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v
kraju sedeža podjetja.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi TENGO d.o.o. ne
priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot
pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v
skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
TENGO d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev
omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja
elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov
(SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških
sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem
reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in
Direktive 2009/22/ES.