SI   
SI   
Show menu

Splošni pogoji

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine www.tengo.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino www.tengo.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Tengo d.o.o., Sternadova ulica 5, 1000 Ljubljana, matična številka: 6863469, davčna številka: SI61436216, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.tengo.si, pravice in obveznosti uporabnika (kupca) in trgovine (prodajalca) ter urejajo poslovni odnos med Tengo d.o.o. in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu Tengo d.o.o..

Uporabnika (kupca) zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik (kupec) je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu trgovine Tengo d.o.o.

VRSTE UPORABNIKOV

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino www.tengo.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost, s potrjeno registracijo v spletno trgovino www.tengo.si pa postane član. Tako gost kot član www.tengo.si (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini www.tengo.si


Ob registraciji v spletno trgovino kot član www.tengo.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana www.tengo.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.


ZASEBNOST PODATKOV

Spletna trgovina za tenis www.tengo.si zagotavlja varnost vaših osebnih podatkov.

Občutljive podatke, ki nam jih boste zaupali, bomo uporabili izključno za izvedbo nakupov in izboljšanje delovanja. Nikakor jih ne bomo posredovali tretji osebi.

Vaši podatki bodo uporabljeni za naslednje postopke:

  • za izpolnitev naročil in dostavo blaga;
  • podatki o vaših nakupih nam tudi omogočajo prilagoditev spletnih strani vašim interesom;
  • vaše osebne podatke bomo z vašim dovoljenjem uporabili tudi za obveščanje o novostih v specializirani trgovini za tenis, posebnih ponudbah in promocijah.

NAROČANJE-SKLEPANJE POGODB NA DALJAVO

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem Spletno trgovino za tenis www.tengo.si in uporabnikom (kupcem) je v spletni trgovini www.tengo.si sklenjena v trenutku, ko www.tengo.si kupcu pošlje elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: TENGO - Specializirana trgovina za tenis - Obvestilo o naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za www.tengo.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajne pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba (t.j. elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku www.tengo.si.

DOSTOPNOST, VELJAVNOST PONUDBE in CENE

Spletna trgovina za tenis www.tengo.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju www.tengo.si (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Spletna trgovina za tenis www.tengo.si se kot ponudnik ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na spletni strani, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega in slikovnega materiala. Fotografije in dejanski izgledi izdelka se namreč lahko razlikujejo.


CENE


Spletna cena

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike www.tengo.si, ki so www.tengo.si zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik postanete z registracijo v spletni trgovini kot član www.tengo.si ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost www.tengo.si


Redna cena

Za nakup neregistriranih uporabnikov velja Redna cena. Artikli so na voljo za nakup po Redni ceni izključno na prevzemnem mestu Tengo d.o.o. Redna cena je običajno višja od Spletne cene. Kupci lahko tudi na prevzemnih mestih opravijo registracijo za člana www.tengo.si ali oddajo naročilo kot gost www.tengo.si in s tem, ko Tengo d.o.o. zaupajo svoje podatke, uživajo ugodnosti Spletne cene. 


Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.


Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.


Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.


V spletni trgovini za tenis www.tengo.si skušamo čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni roki in cene nenehno spreminjajo, tako da obstaja možnost, da ne uspemo istočasno s spremembo le-teh popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru kupca obvestimo o spremembi ter omogočimo preklic oziroma zamenjavo naročenega izdelka.


Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.



PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE, VRAČILO BLAGA/VRAČILO KUPNINE IN MENJAVA BLAGA

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe


Potrošnik (kupec) (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.


Odstop od pogodbe potrošnik (kupec) sporoči na e-naslov prodajalca: info@tengo.si.


Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tukaj.


V primeru odstopa od pogodbe potrošnik (kupec) prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Tengo d.o.o., Sternadova ulica 5, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese na prevzemno mesto prodajalca.


Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.


Potrošnik (kupec) mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik (kupec). Potrošnik (kupec) artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik (kupec) sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik (kupec) odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.


Edini strošek, ki bremeni potrošnika (kupca) v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).


Kadar je bil artikel ob sklenitvi pogodbe dostavljen na dom pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, ga prodajalec prevzame na lastne stroške, če zaradi narave artikla le-tega ni mogoče vrniti na običajen način po pošti.


Potrošnik (kupec) nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika (kupca), ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.


Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku (kupcu) z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik (kupec) izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik (kupec) zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!


Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Potrošniku (kupcu) se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne potrošniku (kupcu) kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne potrošniku (kupcu).


Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).


Menjava blaga


Potrošnik (kupec) ima pravico, da v 14 dneh po prejemu pošiljke podjetju preko priloženega obrazca za menjavo blaga pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago. Obrazec nam lahko dostavi preko elektronske pošte info@tengo.si ali pa na naslov sedeža podjetja. Potrošnik (kupec) mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije potrošnik (kupec). Stroške ponovnega pošiljanja blaga krije prodajalec www.tengo.si. V kolikor prodajalec ne zmore v roku 15 dni od prejema neustreznega blaga dostaviti nadomestno blago, se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.


Postopek vračila/menjave


- Pri vračilu blaga morate priložiti Obrazec za odstop od pogodbe artiklov ter kopijo računa;

- Naslov za vračilo blaga je: Tengo d.o.o., Sternadova ulica 5, 1000 Ljubljana;

- Priporočamo da za vračilo blaga uporabite dostavno službo, kjer lahko sledite pošiljko ali pa Pošto Slovenije. Blago je potrebno ustrezno pripraviti za transport (priporočamo našo embalažo oz. drugo varno embalažo), da bo blago vrnjeno nepoškodovano.

- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj.

- Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

- za tisk obrazca, kliknite tukaj na OBRAZEC.

STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Primernost artikla za normalno rabo se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

NAČINI PLAČILA

Specializirana trgovina za tenis www.tengo.si omogoča naslednje načine plačila:

1.       Po povzetju:

-          Gotovinsko plačilo ob dostavi GLS-ja: Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi GLS.

-          Gotovinsko plačilo ob dostavi Pošte Slovenija: Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi Pošta Slovenije. Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,05 EUR+DDV za pakete v vrednosti do 98,00 EUR, pri paketih z vrednostjo od 98,00 EUR do 501,00 EUR je strošek provizije 1,07 %+DDV od vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501,00 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,36 EUR+DDV. Provizijo plačate tudi v primeru, če znesek nakupa presega 65,00 EUR in je poštnina brezplačna. Provizijo, ki jo plačate pošti Slovenije se lahko izognete le s plačilom po predračunom.

-          S plačilno ali kreditno kartico ob prevzemu:

Plačilo s plačilno ali kreditno kartico ob prevzemu blaga kurirju GLS preko POS-terminala.

- Plačilo s plačilno ali kreditno kartico ob prevzemu blaga na Pošti po ceniku Pošte.

2.       Po predračunu: z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu*

3.       S kreditno kartico (MasterCard® in Visa)*

4.       Osebni prevzem:

- z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners Club),

- z Diners Club kartico do 24 obrokov.

*Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

DOSTAVA

Način in strošek dostave in obdelave naročila


Za vsa naročila nad 65,00 € je dostava brezplačna*, razen za posebne dostave.

Za nas pakete na območju Slovenije dostavljata Pošta Slovenije in GLS , ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem skladišču) po obvestilu o odpremi.


Paket gre od nas še isti dan


Blago na zalogi, naročeno do 12. ure, vam bomo poslali na vaš naslov še isti dan; blago, ki ni na zalogi, pa običajno v 8 do 14 dneh.

Artikle lahko prevzamete tudi osebno po predhodnem dogovoru v našem skladišču na naslovu Sternadova ulica 5, 1000 Ljubljana.


Strošek dostave


Tabela stroškov dostave in osebnega prevzema:

Prevzemno mesto/dostava                                                        

Sternadova ulica 5, 1000 Ljubljana                          Brezplačno        

Dostava naročil s Pošto Slovenije do 65,00 €            5,00 €                   

Dostava za pošiljke z GLS do 65,00 €                       5,00 €   

Dostava naročil nad 65,00 €*                                  Brezplačno        

*Ne velja za posebne dostave.


Dostava kamorkoli na območju Slovenije


Naša partnerja pakete dostavljata na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Enako seveda velja tudi za dostavno službo GLS. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

Pošta vam pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) prišteje še dodatne stroške in sicer 1,05 EUR za pakete v vrednosti do 98,00 EUR, pri paketih z vrednostjo od 98,00 EUR do 501,00 EUR je strošek provizije 1,07 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501,00 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,36 EUR.

GLS pri plačilu po povzetju s plačilno ali kreditno kartico ob prevzemu blaga kurirju GLS preko POS-terminala zaračuna provizijo v višini 1,43 % + DDV.

Če se želite temu izogniti lahko plačate po predračunu ali s kreditno kartico pri spletnem nakupu.


Dobavni roki


O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

NAROČANJE

Kako naročim izdelke v specializirani trgovini za tenis www.tengo.si?

Da bi naročili izdelke iz naše trgovine, jih morate najprej dati v nakupovalni voziček in nato nadaljevati pot do blagajne. Izdelke lahko iščete po kategorijah, ki so navedene v zgornji vrstici, za lažje razvrščanje pa uporabite filtre, ki se nahajajo na levi strani strani. Uporabite lahko tudi iskalnik, ki se nahaja na vrhu strani. 

Vsi izdelki, ki so prikazani, so na zalogi in pripravljeni za dostavo. Ko najdete izdelek, ki ustreza vašim potrebam, kliknite na gumb "V košarico". V košarico lahko dodate več izdelkov in jih brez težav tudi odstranite iz nje.


1.       Korak: Urejanje košarice

V tem koraku lahko iz košarice ostranite izdelke, ki jih ne želite naročiti s tem, da kliknete na gumb "koš". Spremenite lahko tudi količino željenih izdelkov v kvadratku "Količina". V spodnjem desnem delu zaslona z vašo nakupovalno košarico se nahaja gumb "Izprazni košarico", ki ga prav tako lahko uporabite, v kolikor vam izdelki v košarici ne ustrezajo.

Ko je nakupovalna košarica urejena, lahko nadaljujete s oddajo naročila tako, da kliknete na gumb "Naslednji korak", ki se nahaja na desnem spodnjem delu zaslona z vašo nakupovalno košarico.


2.       Korak: Podatki za dostavo in izbira plačila

V kolikor še niste prijavljeni v spletno trgovino, vas bo spletna stran preusmerila v postopek Prijave.

Tukaj lahko izberete Prijavo (v kolikor ste že registrirani kot kupec s svojim E-naslovom in geslom-če ste ga pozabili pa kliknete na Obnovitev gesla), če pa ste nov uporabnik, se lahko registrirate kot nov uporabnik-kliknete na "Registriraj se". Registrirate se tako, da  v obrazcu za registracijo-podatki za račun izpolnite vse rubrike, ki so označene z zvezdico. 

Nakup lahko opravite tudi kot gost. V obrazec vpišete Podatke za račun in dostavo.

Ko se vpišete, vas stran preusmeri nazaj v nakupovalno košarico, kjer spet izberete "Podatki za dostavo in izbira plačila".

V tem koraku spet pregledate nakupovalno košarico in vaše podatke za račun in dostavo ter na koncu izberete še način plačila in dostave. Ko vse izberete, kliknete na gumb v spodnjem desnem delu zaslona z vašo nakupovalno košarico »Naslednji korak«.


3.       Korak: Potrditev naročila in plačila

V tem koraku še enkrat preverite naročene artikle, podatke za račun, podatke za dostavo, način plačila in način dostave. Spletna stran vas spodaj še enkrat opozori : »Zbrani so vsi potrebni podatki za zaključek naročila. V tem koraku se lahko še vrnete in popravite vsebino košarice ali spremenite podatke za račun ali dostavo.« V primeru izbire plačila s "Paypalom" vas spletna stran opozori: "Preusmerjeni boste na plačilno stran Paypala."

V kolikor so vsi podatki pravilni, kliknete na gumb v spodnjem desnem delu zaslona z vašo nakupovalno košarico »Zaključek naročila«.


4.       Korak: Zaključek naročila

Uspešno ste oddali naročilo. Spletna stran vam sporoči:

»Spoštovani,

uspešno se zaključili nakup. Vaše naročilo se vodi pod oznako #, spremljate pa ga lahko na strani Moj račun, zavihek 'Naročila'.

Kopijo naročila boste prejeli tudi na vaš e-naslov. Naročeno blago vam bomo poslali po pošti.

TENGO Sporting Goods«

PRITOŽBE IN SPORI

Spletna trgovina za tenis www.tengo.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@tengo.si ali po klasični pošti na naslov:

TENGO d.o.o.

Sternadova ulica 5

1000 Ljubljana

Spletna trgovina za tenis www.tengo.si mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Spletna trgovina za tenis www.tengo.si si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v kraju sedeža podjetja.


Izvensodno reševanje potrošniških sporov


Skladno z zakonskimi normativi TENGO d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.


TENGO d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.


Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Hitra dostava
Varno nakupovanje
15 dnevni rok vračila
Brezplačna dostava nad 65€

Hitra dostava

V primeru, da je naročeno blago na zalogi in je bilo naročilo oddano do 12 ure, bomo še isti dan odpremili paket. V kolikor naročenih izdelkov trenutno ni na zalogi, odpremimo paket v roku 7 delovnih dni.

* Več informacij se nahaja v splošnih pogojih poslovanja.

Varno nakupovanje

Med vašim nakupovanjem in plačevanjem zagotavljamo varnost vaših osebnih podatkov in varen postopek nakupa z zaščito pred zlorabami.

* Več informacij se nahaja v splošnih pogojih poslovanja.

15 dnevni rok vračila

Vsi izdelki v trgovini imajo 15 dnevno garancijo. Če vam katerikoli kupljeni izdelek ne ustreza ali z njim niste zadovoljni, nam ga lahko v 15 dneh vrnete nepoškodovanega, nespremenjenega, nerabljenega in vrnili vam bomo denar. Brez vprašanj in brez zapletov. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. Pri Tengu omogočamo tudi zamenjavo artikla.

Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni embalaži in priložite kopijo računa ter ne pozabite pripisati vaših podatkov in številko TRR računa, na naslov:

TENGO d.o.o.
Sternadova 5
1000 LJUBLJANA

* Več informacij se nahaja v splošnih pogojih poslovanja.

Brezplačna dostava nad 65€

Kupljeno blago, v vrednosti nad 65 €, dostavimo brezplačno na vaš naslov na območju Republike Slovenije. Pri naročilu do 65 € se znesek za plačilo poveča za strošek poštnine, ki znaša 5 €. Pošta vam pri plačilu po povzetju zaračuna 1,05€ provizije (do zneska 1000 €). Če se želite temu izogniti lahko plačate po predračunu ali s kreditno kartico preko spletnega naročila.

* Več informacij se nahaja v splošnih pogojih poslovanja.